Returul produselor achiziționate de pe siteul merasport.ro se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si este in conformitate cu prevederile Ordonantei nr.130/2000.
'Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice/10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, in conformitate cu dispozitiile Ordonantei nr.130/2000.
In cazul in care intelegeti sa valorificati acest drept aveti urmatoarele obligatii:
- de a returna produsul cumparat, de preferat in ambalajul original (cu eticheta), nedeteriorat, pe cheltuiala dvs.
- de a returna produsul cumparat in stare de functionare, nedeteriorat, in starea in care v-a fost livrat''
In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei).
Cum plasez un retur pe siteul merasport.ro?
În funcție de modalitatea de plasare a comenzii ( comanda cu cont creat pe site-ul nostru / comanda fara cont) vă punem la dispoziție următorul ghid de retur. Dacă ați plasat o comandă fără cont, vă recomandăm și vă încurajăm ca pe viitor să vă înregistrați pe site-ul nostru și să plasazi comanda din cont.
1. Pentru comenzile plasate cu cont creat pe siteul merasport.ro returnarea produselor se face astfel.
Autentificați-vă pe site și urmați pașii de mai jos:
- Din contul dumneavoastră accesați secțiunea Retur astfel:
- Identificați comanda din care face parte produsul pe care doriți să îl returnați și apăsați butonul Retur
- Selectați din listă produsul pe care doriți să îl returnați. Puteți selecta unul sau mai multe produse.
- Verificați datele din formularul de retur (Nume, Prenume, Adresa e-mail, Telefon) și asigurați-vă de corectitudine acestora.
- Selectați din listă motivul pentru care doriți să returnați produsul.
- În secțiunea Observații, precizați dacă doriți returnarea contravalorii produsului sau alt produs de pe site. Vă rugăm să precizați produsul dorit la schimb sau contul bancar (IBAN) în care se va rambursa suma aferenta returului.
- De asemenea, dacă doriți un produs la schimb care are o valoare mai mică comparativ cu cel comandat inițial, vă rugăm să completați contul bancar (IBAN-ul) în care se va returna diferența.
- Apăsați butonul Trimite solicitarea .
- Odată trimisă această solicitare vi se va aloca un număr de retur (exemplu: RCO3) pe care îl veți primi la adresa de e-mail completată anterior, chiar după solicitare.
- Echipa merasport va analiza cererea dumneavoastră și îi va schimba statusul (aprobată/refuzată). Veți primi un e-mail în momentul în care cererea dumneavoastră este aprobată/refuzată.
- După aprobare puteți trimite produsul la merasport.
- Adresa și telefon pentru returnare: Str. Gheorghe Șincai nr. 10, Baia Mare, +4 0744 477 212
Pentru orice nelămurire ne puteți contacta la adresa de e-mail: [email protected].
2. Pentru comenzile plasate fără cont returnarea produselor se face astfel:
- Descărcați fisierul de mai jos și completați-l, apoi trimiteți-l prin e-mail la adresa: [email protected]
click aici -> https://shorturl.at/aCHR1
( formularul poate fi completat cu ajutorul programului Adobe Acrobat Reader, atât pe telefon, cât si pe calculator/laptop)
- După trimiterea acestui formular vi se va aloca un număr de retur (exemplu: RT3) pe care îl veți primi la
adresa de e-mail de la care ați trimis formularul împreună cu statusul returului (aprobat/refuzat). După aprobare puteți
trimite produsul la merasport.
Adresa și telefon pentru returnare: Str. Gheorghe Șincai nr. 10, Baia Mare, +4 0744 477 212.
!! Puteți chema curierul la dumneavoastră mai simplu. Generați AWB-ul de retur, folosind https://retur.fancourier.ro/
- Căutați merasport pe platforma Fan Courier, acceptați termenii și condițiile, completați datele dumnevoastră în formular.
- La secțiunea Conținut expediție - Observații, completați cu numărul de retur (dacă ați primit unul prin email de la merasport), dacă nu ați primit un număr de retur puteți completa cu numărul de comandă HML_... .
- Datele noastre de contact se vor completa automat pe AWB.